Xoves 2 de Novembro de 2023

 Moi bo día amiguit@s!!

Onde andabades metidos??

Teño que contarvos que o Martes o cole estivo repleto de seres terroríficos... Momias, vampiros, zombis... uff que medo pasei.

Qué fixestedes vos?? 

Ah vale... agora xa o entendo todo...

Bueno pois imos a polo Xoves de esta semana, recordade que os nenos e nenas de 1º teredes Inglés coa Teacher Belén.

Os de 1º B tamén teredes clase de Educación Física con Antón.

Por certo... xa rematou o mes de Outubro... qué calendario empezaremos hoxe??

Moi ben!! Hoxe comezamos co calendario do Mes de Novembro. Algunha cousiña importante este mes que queirades contarme???

Deixovos a plantilla para que a empecedes.

PLANTILLA CALENDARIO

Recordade que tedes que facer o gráfico do tempo do mes de Outubro e sacar do ficheiro as fichas do día.

Xa que empezamos novo mes, tamén imos comezar a traballar unha nova letra cun sonido que me gusta moito.

Escoitade esta canción e descubriredes cal é: CANCIÓN

Agora practicaremos o seu son e a súa grafía e así avanzar no noso proceso lectoescritor.

LECTURA S

FICHAS S

Bueno e contádeme... así que o outro día sentíchedes o medo... Cómo foi eso?? Qué partes do voso corpo vos axudan a sentir o que ocorre?? Sigamos traballando no voso " Proxecto EU".

FICHAS PROXECTO EU 

Xa me despido, ata mañán!!!



Comentarios

Entradas populares de este blog

Luns 13 de Novembro de 2023

Xoves 14 de Decembro de 2023

Mércores 15 de Novembro de 2023